Pagina's

maandag 30 mei 2011

Handgemaakt.


Maar helaas niet door mij. Het schattige jasje is gebreid door mijn moeder en de hangertjes zijn beschilderd door mijn zusje. Een kleine familietraditie; kraamkadootjes maken we vaak zelf. Ik geloof dat in dit geval zelfs mijn zwager heeft meegeschilderd!

Het enige waar ík op dit moment aan toe kom om te "maken" is moedermelk. Spruit is een heerlijke ventje, maar érg dol op mama en haar melk. Dus slapen doet hij het liefst op schoot en drinken duurt lekker lang, dan ben je tenslotte zo lang mogelijk bij mama.. :-)

Maar ach, hij is nog geen 2 weken oud en wie kan dit mannetje nou iets weigeren?

1 opmerking:

  1. wat heerlijk, wat heerlijk!! zo'n lieverd kan je inderdaad niets weigeren haha.
    Erg leuke kadootjes ook, het vestje is wonderschoon!

    BeantwoordenVerwijderen